2009. október 24., szombat

Újra itthon

Na, végre hazaérkeztem, és ennek örömére fel is rakok néhány ismertetőt.
De mielőtt megtenném, mindenképpen szót kell ejtenem Hanna könyvbemutatójáról, amire múlt hét pénteken került sor. A kérdezz-felelek az írónővel roppant tanulságos volt, aki amúgy a kérésemre jól össze is firkálta az Ólomerdőmet, és egy keveset el is beszélgettünk - majdnem kiengedte a szóáradat-szellemet a palackból, amikor a blogomról kérdezett. A sütemény horda is elpusztításra került, és ebben az epikus küzdelemben én is kivettem a részemet.
És hamár ott voltam, el is vittem egy kérdőívet a hazai fantasy-igényekről, és ki is töltöttem. Kíváncsi vagyok, mi lesz az eredménye minden értelemben. A magamrészéről örülnék, ha folytatódna a Korongvilág- és a nem-szerepjáték fantasy-áradat, azaz Sanderson és a többiek, valamint hogy sor kerülhet végre a Memory, Sorrow, Thorn ciklus kiadására, valamint a megkezdett Williams sorozatok befejezésére. De nem akarok telhetetlennek tűnni, mert ugye öt évvel ezelőtt még elképzelhetetlennek tűnt, hogy ekkora dózisban kapjunk Neil Gaimant, vagy a többieket... én bízom benne, hogy ha esetleg ez a front nem is erősödne, de semmiképpen nem gyengül.
És hamár Sanderson, hittétek volna, hogy Magic the Gathering játékos a srác? Végül is valahol edzeni kellett arra a nagy kombózásra, amiről a Ködszerzetben tanúbizonyságot tesz.

Nincsenek megjegyzések: