2013. december 31., kedd

Évi számvetés



Itt az év utolsó napja, ennek örömére számot veszek, mi mindent tettem idén.

- Tanultam sok szép és érdekes új dolgot, többek között JavaScriptet, PHP-t, Ruby on Railst, Adobe Illustratort és Flash-t, valamint adatbázis-kezelést. Emellett még többet tudtam meg a HTML-ről, CSS-ről, Adobe Photoshopról és Premiere Próról.
- Voltak valódi megrendelőim
- Találtam gyakornoki munkát jövő félévre
- Voltam Koppenhágában, haverkodtam a kis hableánnyal
- Ösztöndíjt nyertem Írországba. Így az őszi szünetben meglátogató barátaimmal voltam Waterfordban, Tramore-ban, Blarney-ban - a kastélyban is, bár a követ nem csókoltam meg -, Corkban és Thomastownban, ahol a Mikulás sírját kerestük, meg is találtuk, de mint kiderült, magánterületen van
- Utaztam komppal a viharos Ír-tengeren
- Voltam Londonban. Láttam a Big Bent, a Westminster apátságot, a Buckingham-palotát, a Trafalgar square-t (ami annyira angol, hogy juszt sem tér), a Chinatownt, a Sohót. Meglátogattam a Nemzeti Képtárat, a British Museumot, a Tömlöcöt, a Panoptikumot, valamint a Forbidden Planetet - és egy másik, kisebb képregényboltot. Voltam egy igazi pubban - ahol finom a narancslé.
- Idén számos cikkem jelent meg:
~ 15 cikk az SFmagon. Ebből egyet lefordítottak angolra, egyet pedig leközölt az lfg is.
~ 13 cikk a Fantazmón.
~ 6 cikk a kilencedik.hun
~ 1 cikk a cinegordottk oldalán
~ 1 cikk a Fandomban
~ valamint részt vettem 8 közös cikkben és csoportinterjúban (úgy is, mint alany, és úgy is, mint faggató, méghozzá China Miéville-é) a fenti oldalakon
~ 1 korábbi cikkemre egyik kedvenc íróm könyvéhez írt előszavában hívta fel a figyelmemet az a magyar író, aki megszerettette velem az előbbi úriembert, és akinek írásait kölyökkoromban tonnaszám faltam (melyek közül az egyik számomra továbbra is kedves sorozatról idén jelent meg tőlem kettős cikk)
- Végezetül, de nem utolsó sorban, besegítettem barátaimnak az X-Embörök képregény megjelentetésében

Nincsenek megjegyzések: